Blog młodej mamy o eksperymentach muffinkowych dedykowany wszystkim moim przyjaciołom rozrzuconym po całym świecie z którymi na co dzień nie mogę wypić pysznej kawy i dialektując się smakiem muffinek spędzać z nimi niezapomniane chwile. Blog zawiera Przepisy na muffinki, szybkie, niezawodne, pachnące, zachwycające babeczki. Słodkie, ostre, pikantne, alkoholowe, korzenne, owocowe, orzechowe, niskokaloryczne, dietetyczne, bezglutenowe, zdrowe przekąski muffinkowe dla każdego, dla dzieciaków, dla kobiet w ciąży, dla osob o wyrafinowanym smaku. Po prostu apetyczne muffinki, które zawsze poprawią nam nastrój, zaczarują nasz dzień, ukoronują każde przyjęcie, uroczystość, czy też poratują jak przyjdą niespodziewani goście, których chcemy poczęstować czymś wyjątkowym. Nie musisz być mistrzem cukiernictwa, aby zaskoczyć innych niepowtarzalnymi muffinkami o smaku i zapachu, którego nie da się zapomnieć. MUFFINKUJ Z NAMI!

czwartek, 26 stycznia 2012

Zdrowe kukurydziane muffinki waniliowo-brzoskwiniowe z białą czekoladą

Kochani!
Dzisiaj  moja córeczka kończy 3 miesiące więc pomyślałam, że zrobię na szybko coś lekkiego, ale równocześnie owocowego bo tak tęsknie za latem!! Nadal karmię wiec zrobiłam muffinki ala dietetyczne aczkolwiek czekolada musi być obowiązkowo- tym razem muffinkujemy z białą czekoladą!! :-))

Składniki:
1 szklanka mąki pszennej
1/4 szklanki mąki kukurydzianej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 opakowania cukru waniliowego
3/4 szklanki cukru trzcinowego
1 tabliczka białej czekolady
90 ml oleju
1 jajko
200 ml mleka
2 połówki brzoskwini z puszki

Jak to się robi?

Mieszamy mąkę pszenną, mąkę kukurydzianą, proszek do pieczenia, cukier trzicniowy i cukier waniliowy.
Ubijamy olej, jajko i mleko.
Mieszamy składniki mokre z suchymi. Dodajemy pokrojone drobno brzoskwinie oraz pokrojone tabliczki czekolady.

Wykładamy blaszkę na muffinki papierowymi foremkami i wlewamy ciasto.
Dekorujemy kawałkami brzoskwiń, orzechami, migdałami, płatkami czekolady czyli wszystkim tym na co mamy ochotę :-)))

Pieczemy ok 20-25 minut w temperaturze 180-200 stopni
Ja posypałam kilka muffinek taką kolorową posypką, która tak mi przypomina moje dzieciństwo. Ale się rozmarzyłam. Mam nadzieje, że Wy też się rozmarzycie jak będzie delektować się muffinkami bo naprawdę są wyśmienite!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz